W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony

Środowiska i Gospodarki Wodnej

w Toruniu

 

ul. Aleksandra Fredry 8
87-100 Toruń

tel. (+48) 56 621 23 00

fax (+48) 56 621 23 02


e-mail: wfosigw@wfosigw.torun.pl

skrytka ePUAP: /wfosigw_torun/SkrytkaESP


NIP: 956-12-23-682

REGON: 341191740

DA.36.82.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawę energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy DA.36.82.2023
Zamawiający Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na: „Dostawę energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.”

Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300
Fax: 56 62 12 302

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
1.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
     1)      09310000-5 Elektryczność;
     2)      65310000-9 Przesył energii elektrycznej.
1.2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2007 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 
1.3. Usługi dystrybucyjne świadczone będą na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
1.4. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży elektrycznej;
b) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron;
c) uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy Informacji 
o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okres wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej;
d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych, w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie Umowy Dystrybucyjnej;
e) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej 
w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia;
f) wystąpienia do Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę nabywcy, odbiorcy, płatnika, danych adresowych PPE, grupy taryfowej, mocy umownej podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego;
g) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy.
1.5. Umowa podpisana zostanie na czas określony do 31.12.2025 roku.
1.6. Punkt poboru: WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8, 87-100 Toruń.
a) Numer PPE: PL 0037 9100 2381 7935,
b) Grupa taryfowa: C12a,
c) Moc umowna: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A.
1.7.   Szacowane miesięczne zużycie energii czynnej:
a) szczytowej: 1.271 kWh
b) pozaszczytowej: 3.311 kWh
co w objętym zamówieniem okresie 24 miesięcznym daje szacunkowe zużycie na poziomie:
a) szczytowej: 30.504 kWh
b) pozaszczytowej: 79.464 kWh

Odbiorca zastrzega sobie prawo do zużycia mniejszej ilości energii niż zadeklarował.

II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Daniel Gerus, tel. 56 62 12 304, e-mail: daniel.gerus@wfosigw.torun.pl.  

III. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6.  Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 1);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 2 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 15:00 dnia 16 października 2023 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na ww. adres.  Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną.
2) Wykonawca musi mieć zawartą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Energa Operator S.A.

VII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:

Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia: 70%
- stały punkt obsługi klienta w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego: 30%

Opis sposobu oceny kryteriów oceny ofert:

1) Wartość punktowa kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia” będzie wyliczana według wzoru:



2) Wartość punktowa kryterium „Posiadanie stałego punktu obsługi klienta 
w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego” będzie wyliczana w następujący sposób:
- jeżeli wykonawca posiada stały punkt obsługi klienta w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego otrzyma 30 pkt,
- jeżeli wykonawca nie posiada takiego punktu otrzyma 0 pkt.

Przez stały punkt obsługi klienta rozumie się lokal użytkowy, w którym w całości i wyłącznie prowadzona jest obsługa klientów i kontrahentów.

Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w ocenianych kryteriach obliczając punktację dla poszczególnych ofert.

VIII. Inne informacje:
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien:
1) Przedstawić Zamawiającemu dokument, że osoba/osoby, które będą podpisywały umowę posiadają prawo do reprezentowania Wykonawcy, o ile wcześniej takiego dokumentu nie złożył;
2) Umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;
3) Przesłać drogą elektroniczną dane niezbędne do wpisania w preambule umowy;
4) Przekazać Zamawiającemu informacje dotyczące osób upoważnionych do kontaktów w ramach realizacji umowy.
2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 
5. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. 
6. Oferta złożona przez Wykonawcę nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego i nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona. 

Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Formularz cenowy.

 

Informacja o złożonych ofertach 

Powiadom znajomego