DA.36.63.2022
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | DA.36.63.2022 |
Zamawiający | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu |
Tryb zamówienia | zapytanie o cenę |
Wartość zamówienia | poniżej 30 000 euro |
Termin składania ofert |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na:
Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020”
Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notesów na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Joanna Ciuba, tel. 887 447 714,
e-mail: joanna.ciuba@wfosigw.torun.pl
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający oczekuje ofert od oferujących, którzy spełniają wszystkie następujące wymagania:
· Oferujący jest osobą fizyczną lub osobą prawną, prowadzącą działalność gospodarczą zarejestrowaną na terenie państwa członkowskiego Unii Europejskiej – na dowód spełnienia tego warunku, oferujący przedstawi swój numer identyfikacji podatkowej (NIP lub VAT ID nadany w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej) nadany zgodnie z przepisami państwa, w którym jest zarejestrowany.
· Oferujący nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości.
· Oferujący posiada możliwości kadrowe i techniczne a także zdolność finansową do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
· Wraz z ofertą, oferujący przedstawi ceny jednostkowe za poszczególny asortyment będący przedmiotem zamówienia.
· Oferujący nie ma żadnych powiązań osobowych ani kapitałowych z Zamawiającym (w tym osobami uprawnionymi do składania oświadczeń lub wykonywania w imieniu Zamawiającego czynności związanych z udzieleniem niniejszego zamówienia).
Zamawiający odrzuci oferty od podmiotów niespełniających wyżej wymienionych warunków.
IV. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 2);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
3) specyfikację produktów wraz z cenami jednostkowymi.
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje z nią związany przez 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Miejsce i termin wykonania zamówienia:
1. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa materiałów wystawienniczych do biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu ul. Szosa Lubicka 26, 87-100 Toruń.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 30 dni od daty podpisania umowy.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do dnia 21.10.2022 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na ww. adres. Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu. Ofertę można również złożyć za pośrednictwem bazy konkurencyjności.
VIII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Zamawiający określa kryterium wyboru ofert na podstawie:
· Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia – waga 100%
IX. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w dowolnym momencie bez konieczności podawania przyczyny nawet w przypadku, gdy zostaną złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO – na potrzeby zapytania ofertowego.
5. Logotypy