W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony

Środowiska i Gospodarki Wodnej

w Toruniu

 

ul. Aleksandra Fredry 8
87-100 Toruń

tel. (+48) 56 621 23 00

e-mail: wfosigw@wfosigw.torun.pl

skrytka ePUAP: /wfosigw_torun/SkrytkaESP


NIP: 956-12-23-682

REGON: 341191740

DA.36.47.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawę materiałów wystawienniczych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3. „Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach”, I Oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy DA.36.47.2022
Zamawiający Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert


Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na:

Zakup i dostawę materiałów wystawienniczych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3. „Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach”, I Oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302


I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów wystawienniczych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Karol Adamek, tel. 887 447 708, 
e-mail: karol.adamek@wfosigw.torun.pl

III. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:

   1)  formularz oferty (wzór zał. nr 2);
  2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
   3) specyfikację produktów wraz z cenami jednostkowymi.

7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje z nią związany przez 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Miejsce i termin wykonania zamówienia: 
1. Miejsce wykonania zamówienia: dostawa materiałów wystawienniczych do biura  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu ul. Szosa Lubicka 26, 87-100 Toruń.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: do 2 tygodni od daty podpisania umowy.

V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 13:00 w dniu 05.08.2022 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na ww. adres.  Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.

VII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
1. Zamawiający określa kryterium wyboru ofert na podstawie:
· Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia – waga 100%
2. Zamawiający dokona oceny oferty przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia” będzie wyliczana według wzoru:



4.       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów.

VIII. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w dowolnym momencie bez konieczności podawania przyczyny nawet w przypadku, gdy zostaną złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.


                                                                                   


                                                                                  
Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO – na potrzeby zapytania ofertowego.

Powiadom znajomego