DA.36.11.2022
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zakup i dostawa mebli konferencyjnych i biurowych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3 „Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach”, I Oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | DA.36.11.2022 |
Zamawiający | Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 30 000 euro |
Termin składania ofert |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na:
Zakup i dostawa mebli konferencyjnych i biurowych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3 „Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach”, I Oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli konferencyjnych i biurowych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w ramach projektu pn. Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE, działanie 1.3, poddziałanie 1.3.3 „Wsparcie efektywności energetycznej w budynkach”, I Oś priorytetowa „Zmniejszenie emisyjności gospodarki” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Joanna Ciuba, tel. 56 62 12 361,
e-mail: joanna.ciuba@wfosigw.torun.pl
III. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 2);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
3) specyfikacja produktów.
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 10:00 w dniu 02.03.2022 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na ww. adres. Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.
VI. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
1. Zamawiający określa kryterium wyboru ofert na podstawie:
· Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia – waga 80%
· Termin wykonania przedmiotu zamówienia – waga 20%
2. Zamawiający dokona oceny oferty przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia” będzie wyliczana według wzoru:
4. Wartość punktowa kryterium „Termin wykonania przedmiotu zamówienia” będzie wyliczana w następujący sposób:
- jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia do 4 tygodni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, otrzyma T = 20 pkt,
- jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia od 4 do 6 tygodni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy otrzyma T = 10 pkt,
- jeżeli wykonawca zaproponuje termin wykonania przedmiotu zamówienia powyżej 6 tygodni otrzyma T = 0 pkt.
5. Sposób wyliczenia końcowej oceny oferty:
Ko = C + T
gdzie:
Ko - końcowa ocena punktowa
C - ocena punktowa kryterium „cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia”
T - ocena punktowa kryterium „termin wykonania przedmiotu zamówienia”
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą łączną liczbą punktów.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o tej samej liczbie punktów, wówczas zamawiający dokona wyboru oferty, która miała najniższą cenę spośród nich.
VII. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w dowolnym momencie bez konieczności podawania przyczyny nawet w przypadku, gdy zostaną złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.
Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO – na potrzeby zapytania ofertowego.