W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony

Środowiska i Gospodarki Wodnej

w Toruniu

 

ul. Aleksandra Fredry 8
87-100 Toruń

tel. (+48) 56 621 23 00

e-mail: wfosigw@wfosigw.torun.pl

skrytka ePUAP: /wfosigw_torun/SkrytkaESP


NIP: 956-12-23-682

REGON: 341191740

DA.36.82.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawę energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy DA.36.82.2021
Zamawiający Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
Tryb zamówienia zapytanie o cenę
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu informuje, że dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na: „Dostawę energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.”.
 

W przedmiotowym postępowaniu została wybrana oferta złożona przez:

Energa Obrót S.A. 
ul. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk


Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyskała największą liczbę punktów.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na: „Dostawę energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.”

Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.

1.1.  Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
     1)     09310000-5 Elektryczność;
     2)     65310000-9 Przesył energii elektrycznej.
1.2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1007 r. – Prawo energetyczne oraz z godnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 
1.3.  Usługi dystrybucyjne świadczone będą na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
1.4. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży elektrycznej;
b) złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron;
c) uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy Informacji 
o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okres wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej;
d) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych, w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie Umowy Dystrybucyjnej;
e) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej 
w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia;
f) wystąpienia do Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę nabywcy, odbiorcy, płatnika, danych adresowych PPE, grupy taryfowej, mocy umownej podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego;
g) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy.
1.5.  Umowa podpisana zostanie na czas określony do 31.12.2023 roku.
1.6.  Punkt poboru: WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8, 87-100 Toruń.
a) Numer PPE: PL 0037 9100 2381 7935,
b) Grupa taryfowa: C12a,
c) Moc umowna: 25 kW,
d) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A.
1.7.  Szacowane miesięczne zużycie energii czynnej:
a)   szczytowej: 1.530 kWh
b)   pozaszczytowej: 4.011 kWh
co w objętym zamówieniem okresie 24 miesięcznym daje szacunkowe zużycie na poziomie:
a) szczytowej: 36.720 kWh
b) pozaszczytowej: 96.264 kWh

Odbiorca zastrzega sobie prawo do zużycia mniejszej ilości energii niż zadeklarował.

II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Daniel Gerus, tel. 56 62 12 304, e-mail: daniel.gerus@wfosigw.torun.pl.  

III. Sposób wykonania oferty:
1.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 1);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
3)  odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji 
o Działalności Gospodarczej – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne;
5) oświadczenie, że Wykonawca posiada zawartą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Energa Operator S.A. 
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 10:00 dnia 05 października 2021 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na w/w. adres.  Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
Wykonawca wykaże, że posiada:
1) uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną,
2) zawartą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Energa Operator S.A.

VII. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca winien przedstawić w celu potwierdzania, że spełnia warunki udziału w postępowaniu:
W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt VI:
1) Wykonawca przedłoży wraz z ofertą aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną,
2) Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada zawartą Generalną Umowę Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego Energa Operator S.A.

VIII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia: 70%
- stały punkt obsługi klienta w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego: 30%

Opis sposobu oceny kryteriów oceny ofert:
1) Wartość punktowa kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia” będzie wyliczana według wzoru:

2)     Wartość punktowa kryterium „Posiadanie stałego punktu obsługi klienta 
w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego” będzie wyliczana w następujący sposób:
- jeżeli wykonawca posiada stały punkt obsługi klienta w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego otrzyma 30 pkt,
- jeżeli wykonawca nie posiada takiego punktu otrzyma 0 pkt.

Przez stały punkt obsługi klienta rozumie się lokal użytkowy, w którym w całości i wyłącznie prowadzona jest obsługa klientów i kontrahentów.

Ocenę ostateczną dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych w ocenianych kryteriach obliczając punktację dla poszczególnych ofert.

IX. Inne informacje:
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien:
1) Przedstawić Zamawiającemu dokument, że osoba/osoby, które będą podpisywały umowę posiadają prawo do reprezentowania Wykonawcy, o ile wcześniej takiego dokumentu nie złożył;
2) Umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym termin na jaki została zawarta umowa konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia;
3) Przesłać drogą elektroniczną dane niezbędne do wpisania w preambule umowy;
4) Przekazać Zamawiającemu informacje dotyczące osób upoważnionych do kontaktów w ramach realizacji umowy.
2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 
5. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. 
6. Oferta złożona przez Wykonawcę nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego i nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu Ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy, jego oferta zostanie odrzucona. 

Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Formularz cenowy.

 

Informacja o złożonych ofertach

Powiadom znajomego