Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu zwraca się z zapytaniem ofertowym na:

Kompleksowa usługa wyżywienia wraz z obsługą kelnerską oraz serwisem kawowym podczas spotkania wymiany doświadczeń dla doradców energetycznych, w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu,
ul. Fredry 8, 87-100 Toruń
NIP: 956 12 23 682, REGON: 341191740
PKD 64.92.Z – pozostałe formy udzielania kredytów
Telefon: 56 62 12 300 lub 308
Fax: 56 62 12 302

I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa usługa wyżywienia wraz z obsługą kelnerską oraz serwisem kawowym podczas spotkania wymiany doświadczeń dla doradców energetycznych, w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” poddziałanie 1.3.3. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

II. Kontakt w sprawie zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Joanna Ciuba, tel. 887 447 714,
e-mail: joanna.ciuba@wfosigw.torun.pl

III. Sposób wykonania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy umocowanie osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z publicznie dostępnych rejestrów, wówczas do złożonej oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6. Na ofertę składają się:
1) formularz oferty (wzór zał. nr 2);
2) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
7. Ustala się, że składający ofertę pozostaje z nią związany przez 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Miejsce i termin wykonania zamówienia:
1. Miejsce wykonania zamówienia: Toruń, w promieniu 5 km od siedziby Zamawiającego.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 10.05.2023 r.

V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy przesłać do godziny 10:00 w dniu 04.05.2023 r. na kompletnym formularzu ofertowym e-mailem na adres zamowienia.zde@wfosigw.torun.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie WFOŚiGW w Toruniu, ul. Fredry 8, 87-100 Toruń lub przesłać pocztą na ww. adres. Pod uwagę brana będzie data wpływu do sekretariatu WFOŚiGW w Toruniu.

VII. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:
1. Zamawiający określa kryterium wyboru ofert na podstawie:
· Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia – waga 100%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

VIII. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w dowolnym momencie bez konieczności podawania przyczyny nawet w przypadku, gdy zostaną złożone oferty niepodlegające odrzuceniu.

Załączniki:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO – na potrzeby zapytania ofertowego.